Učenje uz pomoć igara
Utorak, 10.04.2018.

U okviru Erasmus+ projekta „Games for Learning Algorithnic Thinking – GLAT“ kojeg koordinira Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku, održana je radionica za učitelje razredne nastave s temom „Učenje uz pomoć igara i aktivnosti bez uporabe računala“ („Game based learning and unplugged activities“). Radionica na kojoj su sudjelovala 24 učitelja iz 13 osnovnih škola s riječkog područja održana je 5. i 6. travnja 2018. godine u prostorima Odjela za informatiku.

Radi se o prvoj od tri radionice ili tri modula za stručno usavršavanje učitelja razredne nastave u okviru GLAT projekta i u suradnji s AZOO. Cilj projekta je poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara koje će kod učenika potaknuti kreativnosti, logičko razmišljanja i vještine rješavanja problema.

Tijekom radionice učitelji su prisustvovali predavanjima i demonstracijama na kojima su se upoznali s metodama izvođenja nastave uz pomoć igara (Game Based Learning, GBL) i aktivnostima u nastavi bez uporabe računala (unplugged activities). Sudjelovali su i u individualnim i grupnim aktivnostima te analizirali primjere igara i unplugged aktivnosti za različite školske predmete. Također, upoznali su se s alatima za izradu scenarija poučavanja (LePlanner) i materijala za unplugged aktivnosti (alati Weba 2.0). Učitelji su započeli i s primjenom novo stečenog znanja kroz razvoj vlastitih scenarija poučavanja. Njihov je zadatak dizajnirati scenarij poučavanja za odabrani nastavni predmet koji će uključiti igre i unplugged aktivnosti s ciljem poticanja kreativnosti, logičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema.

 

Nakon održane prve radionice, edukacija u okviru projekta GLAT će se nastaviti u online okruženju - sustavu za e-učenje MoD u kojem će rad učitelja pratiti stručnjaci  iz projektnog tima. Na temelju savjeta i povratnih informacija, učitelji će izraditi poboljšane verzije scenarija poučavanja koje će realizirati u nastavi sa svojim učenicima. Najbolji scenariji će zajedno sa silabusom radionica i materijalima za učenje predstavljati jedan od rezultata projekta GLAT te biti prevedeni na engleski jezik kako bi ih mogli koristiti učitelji i u drugim europskim zemljama.

Sljedeća radionica o korištenju online kvizova i logičkih zadataka za poticanje računalnog razmišljanja održat će se 28. i 29. kolovoza 2018. godine.

 

Javni poziv

Sveučilište raspisuje ''Projektor'' - Natječaj za idejna rješenja ''Toga, lanac i suveniri - 45 godina Sveučilišta u Rijeci''. Natječaj je podjeljen u dvije kategorije, a rokovi za prijave su 31. ožujka (za idejna rješenja suvenira) te 18. svibnja 2018. (za idejna rješenja togi i lanca).

Javna rasprava

Trenutno nema otvorenih javnih rasprava.

Razvoj istraživačke infrastrukture na Kampusu

  • Znanstvena oprema RISK

Pogodnosti za djelatnike

  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike
  • Pogodnosti za djelatnike