Natječaj za dodjelu stipendija/financijskih pomoći iz programa "Solidarnost" Fonda "Aleksandar Abramov"
Sveučilište u Rijeci raspisuje Natječaj za dodjelu stipendija/financijskih pomoći iz programa "Solidarnost" Fonda "Aleksandar Abramov" u 2018./2019. akademskoj godini. 
 
Stipendije i financijske pomoći iz programa "Solidarnost" Fonda "Aleksandar Abramov" namijenjene su redovitim i izvanrednim studentima Sveučilišta u Rijeci slabijeg socioekonomskog statusa.
 
​Pravo prijave imaju:
studenti koji u 2018./2019. ak. god. imaju status redovitog ili izvanrednog studenta preddiplomskog ili diplomskog ili integriranog (preddiplomskog i diplomskog) sveučilišnog studija ili preddiplomskog stručnog ili specijalističkog diplomskog stručnog studija Sveučilišta u Rijeci ili njegovih sastavnica, a državljani su RH/EU ili državljani trećih zemalja kojima je izdano rješenje o stalnom boravku u RH. 
 

Za prijavu na natječaj student treba zadovoljavati sljedeće kriterije:  
  • socioekonomski kriterij što znači da ukupni mjesečni prihodi svih članova zajedničkog kućanstva u 2017. ili 2018. godini ne prelaze cenzuse propisane  člankom 8. stavkom 2. Pravilnika o raspodjeli sredstava Sveučilišta u Rijeci iz Fonda "Aleksandar Abramov", p.t. od 22. 12. 2017. 

  • da je student u prethodnoj akademskoj godini 2017./2018. ostvario najmanje 18 ECTS-a (odnosi se na studente viših godina studija).                
 
 
Studenti mogu podnijeti prijavu na jednu od sljedećih kategorija stipendija/pomoći:  
 
(A) - za pokriće participacije u troškovima studija (školarine) koju je student uplatio u prethodnoj, 2017./2018. ak. god. ​(ne ubraja se upisnina)
(B) ​- za stipendiju/financijsku pomoć studentima izrazito slabog socioekonomskog statusa, lošeg zdravstvenog stanja, invaliditeta, studentima s djecom i dr;  
 
(C) ​- za financijsku pomoć za nabavku računalne ili druge opreme neophodne za studij ili invalidskih pomagala za studente s invaliditetom;   
 
(D)- za stipendiju/financijsku pomoć studentima koje tijekom tekuće, 2018./2019. ak. godine zatekne teška situacija kao što je smrt roditelja, gubitak posla oba roditelja, teška bolest i sl. 
 
 
Krajnji rok za podnošenje online prijava je ponedjeljak, 18. veljače 2019. do 12:00 sati.
Obrazac P (prijavni obrazac)
Obrazac IZK (izjava o članovima zajedničkog kućanstva)
Obrazac I (izjava o stipendijama)
Molimo da obvezno pročitate Upute za online prijavu i preporučujemo da prijavu dovršite dan prije isteka prijavnog roka zbog mogućih problema s Internet vezom. 

       

Upute za prijavu 
  • Preporučujemo da pri online prijavi koristite Internet Explorer preglednik jer pri korištenja drugih preglednika možete imati problema s prijavom i prilaganjem dokumenata.  ​
  • SharePoint portalu se pristupa upisivanjem korisničkih podataka u sustavu AAI@EduHr (e-adresa povezana s uniri korisničkim imenom npr. Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ). Korisničko ime mora imati nastavak „uniri“, a ne „student.uniri“. 
  • Ako se ne možete prijaviti putem korisničkih podataka AAI@EduHR, molimo da se obratite LDAP administratoru visokog učilišta
  • Svoju prijavu na natječaj pokrećete klikom na riječ "PRIJAVA" zatim „nova stavka“.  ​​Preporučujemo da nakon otvaranja "nove stavke" isprintate prazan obrazac. To će Vam omogućiti lakše praćenje uputa i popunjavanje pojedinih stavki obrasca. ​​
  • ​​Dokumente koje prilažete molimo da imenujte na način da na početku upišete svoje prezime i ime, ​npr. "Peric_Pero_dopis", "Peric_Pero_izjava". Dva priložena dokumenta ne smiju imati isti naziv. ​​Naziv dokumenta ne smije započeti ili završiti točkom niti sadržavati uzastopne točke ili sljedeće znakove - " # % & * : > < /  \ { | }.
  • ​Dokumente je potrebno skenirati, a ne fotografirati. Dokumente koji imaju više stranica potrebno je skenirati kao jedan PDF dokument.
  • Kako biste izbjegli poteškoće pri ispunjavanju prijave i učitavanju dokumenata, preporučujemo da najprije ispunite tekstualni dio prijave (pazeći da ispunite svako obvezno polje označeno zvjezdicom) te prijavu spremite (klik na "Spremi"). Zatim ponovno uđite u prijavu klikom na svoje prezime te opcijom "Uredi stavku" priložite dokument po dokument ponavljajući postupak spremanja nakon učitavanja svakog doku​menta. 
  • Dokumente (imenovane prema uputama) prilažete odabirom opcija "Uređivanje"/"Priloži datoteku"/"Odaberi datoteku"/ "U redu".  ​Svi priloženi dokumenti moraju Vam biti vidljivi na dnu prijavnog obrasca pod naslovom "Privitci" pa molimo da  ih svakako provjerite. 
  • Vaša prijava bit će sačuvana kada ispunite sva obavezna polja označena zvjezdicom. Nakon toga je možete mijenjati i dopunjavati  ali preporučujemo da to učinite najkasnije dan prije isteka prijavnog roka zbog mogućih problema s Internet vezom ili sl.    
​Za nejasnoće i dodatne informacije u vezi natječaja molimo da se javite na adresu e-pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript . 
 
 
 

Opća uredba europskog parlamenta i vijeća

Ove stranice koriste kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Ako se slažete s korištenjem kolačića kliknite 'Slažem se'.

Više o kolačićima
Više o privatnosti
Pogledajte uredbu (EU) 2016/679 europskog parlamenta i vijeća

EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk