KATEGORIJE

Kratko predavanje: Ostvarivanje novih spoznaja temeljeno na obradi poslovnih slučajeva

26.01.2024. / vijesti / treća dob

U srijedu, 31. 1. u 17 sati na Filozofskom Fakultetu u Rijeci u učionici 138, prof. emeritus Bruno Grbac održat će predavanje “Ostvarivanje novih spoznaja temeljeno na obradi poslovnih slučajeva”. Predavanje je besplatno i nisu potrebne prijave.

              Jedan od vrlo uspješnih načina  transfera znanja je obrada poslovnih slučajeva. Obrada poslovnog slučaja temelji se na definiranju problema, analizi situacije, definiranju alternativnih rješenja, evaluaciji alternativa i prijedlogu zaključka. S tim u vezi predložiti će se obrada poslovnog slučaja iz profitnog i neprofitnog sektora.   

              U tu svrhu formirati će se timovi od 2-3 osobe koji će dobiti  informacije  o odabranom poslovnom slučaju (1-3 str.).  Svaka osoba će dobiti tekst  i pripremiti se za raspravu unutar tima. Slijedi prezentacija rezultata tima i rasprava o stavovima s  drugim timovima. Cilj je ostvariti nove spoznaje temeljene na razmjeni argumentiranih razmišljanja o zadanim poslovnim slučajevima.

              Napomena  – ne možete pogriješiti ali svaki stav mora biti raspravljen i argumentiran.  Izvori za argumentaciju su u dobivenom tekstu i/ili drugim spoznajama.

O predavaču:

Dr. sc. Bruno Grbac profesor emeritus Sveučilišta u Rijeci djeluje na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Kao umirovljeni profesor aktivan je član Vijeća Emeritusa UNIRI, UO Zaklade za znanost UNIRI i IO Academicus – kluba umirovljenih profesora UNIRI.

         U svom znanstvenom radu  interes je koncentrirao na izučavanje mikro i makro trendova u marketinškom okruženju, na istraživanje interaktivnosti procesa tranzicije, ekologije  i marketinga te operacionalizaciju tržišne orijentacije poslovnih subjekata. Objavio je kao autor/koautor, urednik/suurednik 26 knjiga te više od 180 znanstvenih i stručnih radova.  Inicijator je i organizator okupljanja  znanstvenika i stručnjaka iz područja marketinga na skupovima pod nazivom “Marketing and Development” i “Marketing forum” te se javlja kao voditelj i istraživač na više međunarodnih i nacionalnih znanstvenih projekata.

         Rezultate istraživanja prezentira na međunarodnim znanstvenim skupovima i u znanstvenim časopisima Journal of Public Policy and Marketing, Industrial Marketing Management, Journal of Small Business Management, Journal of Est-West Business, Journal of Manegerial Issues, Tržište-Market,  Zbornik Ekonomskog fakulteta Rijeka i drugi.

         Za svoj rad nagrađivan je nagradom Grada Rijeke, nagradom Zaklade UNIRI, nagradom Fedor Rocco te s više priznanja. Počasni je predsjednik CROMAR – Croatian Marketing Assotiation i član više  međunarodnih marketinških udruženja.

Skip to content