Katedra za estetiku Odsjeka za filozofiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci raspisuje natječaj za oblikovanje idejnog rješenja vizualnog identiteta (logotipa). Cilj natječaja je postići originalan i suvremen objedinjavajući identitet, imajući u vidu elemente nasljeđa i željeni razvoj Katedre i Odsjeka. Logotip će se koristiti na svim promotivnim, informativnim i edukativnim materijalima Katedre i ona zadržava pravo korištenja logotipa.
Odabranom autoru/autorici najboljeg logotipa isplaćuje se jednokratna novčana nagrada u iznosu od 2.500,00 kuna neto.
Katedra za estetiku djeluje unutar Odsjeka za filozofiju i provodi nastavne i znanstvene djelatnosti koje se odnose na filozofsku disciplinu estetike i filozofije umjetnosti. Središnji interesi su pitanja o prirodi i vrijednosti ljepote, umjetnosti, originalnosti, kreativnosti, estetskim i umjetničkim iskustvima i ulozi takvih iskustava u svakodnevnom životu. Odsjek za filozofiju čvrsto je posvećen promicanju kvalitetne nastave, filozofskog istraživanja u okviru analitičke tradicije koja stremi najvišim standardima jasnoće, logičke strogosti i racionalne argumentacije te suradnji s međunarodno priznatim filozofima i institucijama.
Selekciju prijavljenih prijedloga razmatrat će žiri u sastavu Iris Vidmar Jovanović, Ana Gavran Miloš i Katerina Jovanović.
Upute za prijavitelje:
- na javni poziv mogu se prijaviti svi studenti Sveučilišta u Rijeci, neovisno o razini studija
- svaki autor/ica može ponuditi maksimalno dva idejna rješenja
- ponuđena rješenja u skladu s propozicijama natječaja autori trebaju poslati u jednoj datoteci u elektroničkom obliku na adresu: ividmar@ffri.uniri.hr, katerina.jovanoviic@gmail.com s naznakom „Vizualni identitet Katedre za estetiku – za natječaj“
- rad prijavljen na natječaj mora sadržavati:
- prijedlog likovnog rješenja – znak / logotip: puni kolor i crno/bijelo; 1000 dpi jpg, 1000 dpi tif, pdf uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sustav karakterističnih boja (uporaba znaka u boji i crno-bijeloj varijanti), definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), minimalni prostor, dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima /vertikalni i horizontalni – sve prikazano u svim varijantama korištenja znaka / logotipa
Napomena: trebala bi biti izražena poveznica između vizualnog identiteta Filozofskog fakulteta (distinktivni znak FFRI, u žuto-sivoj kombinaciji za puni kolor) i specifičnog područja interesa Katedre za estetiku
- standard tipografije i fonta uz znak i logotip
Kriteriji za odabir rješenja:
- Primjenjivost i izvedivost: primjenjivost u raznolikim medijima i izvedivost u različitim tehnologijama trebaju biti ugrađeni u cjelovito promišljeno rješenje koje nastaje na temelju poznavanja mogućnosti i ograničenja u krajnjim aplikacijama te ih vješto koristi. Digitalni mediji, reprodukcija tiskom i pojavljivanje u prostoru ravnopravni su segmenti upotrebe.
- Inovativnost rješenja
Rokovi:
- rok za prijem natječajnih radova: 20. rujna 2021. g.
objava rezultata natječaja: listopad 2021