KATEGORIJE

Održan skup nastavnika fizike

02.09.2024. / vijesti / znanstvenici

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje i Fakulteta za fiziku Sveučilišta u Rijeci u petak, 30. kolovoza 2024. na Fakultetu za fiziku Sveučilišta u Rijeci održan je Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike fizike s temom ”Fizika i kritičko mišljenje”. Na otvorenju skupa uvodno su se obratile dekanica Fakulteta za fiziku prof. dr. sc. Rajka Jurdana Šepić i doc. dr. sc. Tatjana Ivošević, viša savjetnica za fiziku, AOO.

Sudionici skupa, od kojih su mnogi alumni Fakulteta za fiziku, stigli su iz čak 9 županija: Primorsko-goranske, Istarske, Ličko-senjske, Zagrebačke, Krapinsko zagorske, Karlovačke, Zagrebačke, Grada Zagreba, Bjelovarsko bilogorske i Sisačko moslavačke. Predavanja su održali profesori Fakulteta za fiziku: izv. prof. dr. sc. Nataša Erceg, izv. prof. dr. sc. Ivana Jelovica Badovinac i dr. sc. Mateo Paulišić. Klaudija Lončarić, viši pred. predstavila je Zbirka digitalnih sadržaja za nastavu fizike i prirodoslovlja, koju su razvili nastavnici Fakulteta za fiziku.

U poslijepodnevnom programu sudionici skupa su sudjelovali na 6 radionica, pripremljenim u laboratorijima Fakulteta za fiziku; Laboratoriju za transportna mjerenja, Laboratoriju za fiziku površina,  Laboratoriju za pretražnu elektronsku mikroskopiju, Laboratoriju za kvantnu i nelinearnu optiku, Laboratoriju za elementnu mikroanalizu te Laboratoriju za astročestičnu fiziku.

Sudionici skupa su aktivno sudjelovali u raspravi o izazovima suvremene nastave fizike, deficitu nastavnika fizike i studenata nastavničkih studija te o recentnom prijedlogu i problemima modularne organizacije sadržaja iz fizike koja se upravo predlaže u strukovnim školama.

Fakultet za fiziku Sveučilišta u Rijeci tijekom čitave 2024. godine obilježava 60 godina od osnivanja četverogodišnjeg nastavničkog studija matematike i fizike u Rijeci te je za fakultet iznimno važna suradnja s AZOO-om s ciljem pružanja podrške nastavnicima fizike, organizacije njihova  usavršavanja te zajedničkog promišljanja o tekućim problemima nastave fizike i nalaženju kvalitetnih rješenja na dobrobit učenika i nastavnika.

Skip to content