Završetkom projektnih aktivnosti primiče se kraju trogodišnji projekt Industrial Heritage Lab u kojem je Centar za industrijsku baštinu partner. Završnom su se konferencijom sumirale sve projektne aktivnosti partnera te predstavili rezultati projekta. Najznačajniji rezultat projekta su zadovoljni učenici triju škola iz Hrvatske, Rumunjske i Poljske koji su na trima zajedničkim susretima učili o industrijskoj baštini, družili se i putovali. Od rezultata, predstavljeni su kurikulum o učenju o industrijskoj baštini u 2. i 3. razredu gimnazije te metodološki priručnik s primjerima za poučavanje. Rezultat projekta je i mogućnost za učenike Srednje škole Andrije Ljudevita Adamića da od sljedeće škole biraju izborni predmet Industrijska baština.
INDUSTRIAL HERITAGE LAB@ISCED 3 LEVEL imao je cilj unaprijediti i usavršiti kompetencije učitelja u srednjim školama u razvoju metodologije interdisciplinarnog učenja o industrijskoj baštini te poboljšati obrazovanje o kulturnoj baštini na srednjoškolskoj razini integriranjem sadržaja industrijske baštine u školski kurikulum u skladu sa suvremenim pristupima učenju. Predmet će se izvoditi na engleskom jeziku, a namijenjen je učenicima 2. i 3. razreda. Predmet se bazira na terenskoj nastavi, istraživanju, posjetu različitim lokacijama te poticanju kritičkog mišljenja i kreativnosti.
Uz koordniatora – Srednju školu Andrije Ljudevita Adamića partneri na projektu su i Nezihe Derya Baltali Bilim ve Sanat Merkezi iz Turske, Liceul Tehnologic ”Sfantul Pantelimon” iz Rumunjske, Regionalny Instytut Kultury w Katowicach iz Poljske te Centar za industrijsku baštinu Sveučilišta u Rijeci.