U dane 21. i 22. travnja 2021. održan je prvi sastanak projekta “Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education” (RAPIDE). Online sastanak je rezultirao konstruktivnim diskusijama i idejama za realizaciju planiranih aktivnosti u sklopu projekta. Projekt RAPIDE dvogodišnji je projekt koji je započeo 1. ožujka 2021. godine. Za cilj ima izradu i implementaciju inovativnih pedagogija (metoda učenja i poučavanja) usklađenih s vrednovanjem studenata.
Koordinator projekta je Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, a uz Sveučilište u Rijeci u projektu su partneri i Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te priznata europska sveučilišta – Open University (Ujedinjeno Kraljevstvo), Tehničko sveučilište Delft (Nizozemska) i Goethe sveučilište (Njemačka).
U projektu se očekuju četiri ishoda:
- Otvoreni resursi i tečaj obrnute učionice te učenja temeljenog na radu u online okruženju,
- Priručnik za ocjenjivanje studenata u online okruženju,
- Model upravljačke ploče za učenje i poučavanje metodama obrnute učionice i učenja temeljenog na radu, te
- Priručnik za analizu učinaka inovativnih pedagogija.
Jedan od najvećih očekivanih učinaka projekta bit će unaprjeđenje kompetencija i vještina nastavnog osoblja i studenata kroz zajednički rad uključenih institucija omogućavajući im upoznavanje s najnovijim inovativnim (post)COVID svjetskim trendovima u hibridnim nastavnim okruženjima.
Rad na projektu uključuje organizaciju i održavanje tri velike međunarodne radionice i devet manjih lokalnih radionica izobrazbe nastavnog osoblja visokih učilišta, četiri konferencije te pet konzorcijskih sastanaka.
Više informacija o projektu i aktivnostima dostupno je na službenim mrežnim stranicama projekta te na Facebook stranici projekta.
Projekt se sufinancira iz programa Erasmus +, Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva za spremnost na digitalno obrazovanje u području visokog obrazovanja.