Otvoreni dani Palače Moise

Sveučilište u Rijeci 1. listopada obilježilo je početak akademske godine otvorenim vratima Palače Moise. U okviru otvorenih vrata Palače Moise Centar za napredne studije jugoistočne Europe predstavio je novu generaciju mladih istraživača. Riječ je o 10. generaciji mladih istraživača koji su svoj rad i temu istraživanja predstavili građanima i uzvanicima. Okupljene goste i prijatelje pozdravila je rektorica Sveučilišta u Rijeci prof. dr. sc. Snježana Prijić- Samaržija, a uz rektroicu Sveučilišta prisutnima su se obratili državni tajnik Ministarstva Kulture Krešimir Partl, gradonačelnik Grada Cresa Kristijan Jurjako i direktorica Friedrich Ebert Stiftung-a Zagreb Türkan Karakurt.

Početak akademske godine obilježen je predavanjem francuskog filozofa prof. dr. sc. Bernarda Stieglera te  je održan okrugli stol na temu razvoja, sadržaja i budućih aktivnosti u Palači Moise na kojem su sudjelovali: 

  • prof. dr. sc. Snježana Prijić-Samaržija, rektorica Sveučilišta u Rijeci
  • g. Kristijan Jurjako, struč. spec. oec., gradonačelnik Grada Cresa
  • g. Đanino Sučić, potpredsjednik Županijske skupštine Primorsko-goranske županije
  • prof. dr. sc. Aleksandra Deluka-Tibljaš, voditeljica programa cjeloživotnog učenja
  • g. Dorian Celcer, koordinator partnerstava i protokola, Rijeka 2020. 

U sklopu okruglog stola predstavljene su aktivnosti Sveučilišta i programi koje Sveučilište nudi u sklopu cjeloživotnog učenja te je održan razgovor s građanima i sudionicima okruglog stola o budućim potencijalnim sadržajima koji se mogu odvijati u Palači Moise. Posjetioci Palače Moise imali su priliku upoznati Palaču uz stručno vodstvo doc. dr. sc. Danijela Cikovića (Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci). 

Za Sveučilište u Rijeci važan je razvoj ovog jedinstvenog spomenika kulture kroz interdisciplinarne edukativne i istraživačke aktivnosti regionalnog znanstvenog središta u nastajanju, a  Sveučilište u Rijeci i Grad Cres zajednički teže doprinijeti napretku razumijevanja i rješavanju izazova suvremenih društvenih, akademskih, kulturnih i turističkih stvarnosti.