Za financiranje je odobreno trinaest Erasmus+ projekta prijavljenih na Erasmus+ natječaju u 2023. godini u kojima sudjeluju sastavnice i Sveučilište u Rijeci u okviru Ključne aktivnosti 2:
- Projekt “Exchange of renewable energy harvesting experience in Europe for improving competence of young engineers” (EVERYONE) koordinira Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci. Cilj projekta je uspostavljanje mreže istraživačkih institucija koje dijele viziju pružanja mladim ljudima razumljivog i aktualnog znanja o metodama skladištenja obnovljivih izvora energije s obzirom na internacionalna iskustva.
- Projekt “Supporting Professionals and Academics for Community Engagement in Higher Education” (SPACE) je nastavak uspješnog projekta Steering Higher Education for Community Engagement – SHEFCE, koji je nastao temeljem uspješnih rezultata projekta Towards a European Framework for Community Engagement in Higher Education – TEFCE.
Koordinirat će ga Institut za razvoj obrazovanja iz Zagreba, a Sveučilište u Rijeci sudjeluje kao jedan od partnera na projektu. Projekt ima u cilju izgradnju kapaciteta akademske zajednice, profesionalnog osoblja te partnera u zajednici u svrhu jačanja angažmana u zajednici institucija visokog obrazovanja u Europi.
- Projekt “Science&Math educational games from preschool to university” (SciMag) koordinira Fakultet za matematiku. Projekt predstavlja nastavak uspješne suradnje u okviru Erasmus+ projekta “An interdisciplinary approach to mathematical education” (InAMath) te će se u njemu nastaviti rad na inovativnim načinima poučavanjima matematike, računarstva i prirodnih predmeta.
- U projektu “Building an Eco-Friendly Future with Robots” (GREENCODE) kao partner sudjeluje Učiteljski fakultet. Cilj projekta je podizanje svjesnosti učitelja predškolskog odgoja o ciljevima održivog razvoja.
- U projektu “Extended Reality for training green skills in the construction sector” (XRGREEN.CON) u svojstvu partnera sudjeluje Građevinski fakultet. Projekt je usmjeren razvijanju i dijeljenju praksi koje potiču cirkularnu ekonomiju u graditeljstvu, pokazujući primjere najboljih praksi i pouka koje se mogu steći u obrazovnim simulacijama u proširenoj i virtualnoj stvarnosti.
- U projektu “Ecology Awareness of Sustainable Green Development: Collaboration of Universities and Local Actors” (ECOUNITY) kao partner sudjeluje Ekonomski fakultet. Projekt ima u cilju podizanje ekološke osviještenosti lokalnih sudionika u održivom zelenom razvoju te suradnjom sveučilišta i nevladinih organizacija.
- Projekt “Improving the educational background of Green Tourism in higher Education” (GREENTEA) teži razvitku nove platforme za e-učenje o zelenom turizmu, primarno za studente turizma i ugostiteljstva, no platforma će biti dostupna i za druge kolegije. U projektu u svojstvu partnera sudjeluje Fakulet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci.
- Projekt “Digital Education for Maritime Communication” (DigiMar), u kojem kao partner sudjeluje Pomorski fakultet, za glavni cilj ima poboljšanje sigurnosti plovidbe a u nekoliko europskih zemalja prije i nakon provedbe digitalne obrazovne pilot-studije kroz primjenu posebno kreiranih nastavnih instrukcijskih videozapisa i tzv. chatbotova.
- Kroz projekt “EduSkills+ & Fostering Social and Emotional Learning in Kindergartens” (EduSkills+SEL) nastoji se doprinijeti većoj kvaliteti predškolskog odgoja i obrazovanja u pogledu društvenog i emocionalnog učenja kroz osiguranje materijala za društveno i emocionalno učenje u vrtićima te povećanju kompetencija odgojitelja i učitelja u vrtićima. U projektu kao partner sudjeluje Učiteljski fakultet.
- U projektu “Micro-credentials in Soft Skills for Healthcare Professionals and Students” (MISS4Health) glavni cilj je poboljšati kompetencije u mekim vještinama (eng. soft skills) koristeći modularni MOOC, baziran na mikrokvalifikacijama i tzv. open badge-evima na razini EU, kao i certificirati i pedagošku vrijednost MOOC-a. Partner na projektu je Medicinski fakultet.
- Projekt “GREENPORT Alliances” (GREENPORT), u kojemu kao partner sudjeluje Pomorski fakultet, za cilj ima stvoriti i implementirati inovativne kurikulume u institucijama visokog obrazovanja i strukovnog obrazovanja koji teže bihevioralnim promjenoj u djelovanju lučkih usluga.
- U projektu „An artificial intelligent platform to support students by assessing their performance skills through predictive models created from essays and their writing skills“ (AISE) sudjeluje Tehnički fakultet kao partner, a glavni cilj je razvoj inteligentne platforme za evaluaciju uspješnosti i ponašanja u srednjoj školi.
- Projekt “Seafarers Experience Appealing For Shore” (SEA4SHORE), u kojem sudjeluje Pomorski fakultet u ulozi partnera, ima u cilju povećanje prepoznavanja vještina pomoraca u poslovima na kopnu, a u svrhu omogućavanja veće radne mobilnosti za europske građane.