Posljednjih godina, umjetna inteligencija doživjela je ogroman razvoj. U tom procesu, akademsko istraživanje i umjetna inteligencija postale su isprepletene. Ova radionica pruža uvod u pravilnu upotrebu generativne umjetne inteligencije u istraživanju, a održat će se online i uključivat će interaktivne aktivnosti uz vodstvo trenera.
Radionica će biti strukturirana na sljedeći način:
- Uvod u ChatGPT (ili sličan LLM model) i njegove mogućnosti
- Praktična sesija: kako i kada koristiti CHATGPT (ili drugi LLM model) kao istraživač
- Primjeri: korištenje modela difuzije (tekst u fotografiju) u istraživanju
- Rasprava o potencijalnim implikacijama generativnih modela u istraživanju
Svim sudionicima radionice biti će dostupni materijali/literatura kojom će moći provjeriti i produbiti svoje znanje. U tjednima između prve i druge radionice, imat ćete dovoljno vremena da proučite materijale i primijenite stečeno znanje. Drugi dan radionice biti će usmjeren na refleksiju stečenog znanja.
Kako bi povećali svoje iskustvo učenja, preporučuju se kreiranje računa na OpenAI (ili korištenje postojećeg Google računa) i korištenje ChatGPT aplikacije, barem jednom.
Datum održavanja radionice:
srijeda, 31. siječnja 2024.; 10:00 – 13:00 CET
utorak, 13. veljače 2024.; 10:00 – 12:00 CET
Jezik: engleski
Kome je radionica namijenjena: doktorandi i istraživači koji su zainteresirani za mogućnosti ChatGPT-a u istraživanjima.
Registracija: YUFE Virtualni Kampus – https://virtualcampus.yufe.eu/link/course/XvqNBno7QXcI0IM8
(za sve one koji se po prvi puta registriraju putem YUFE Virtualnog Kampusa potrebno je najprije izraditi račun u YUFE Virtualnom Kampusu)
Početak registracije: 15. siječnja 2024.
Krajnji rok za registraciju: 28. siječnja 2024.
Trener: Henry Woodruff (H.C.A.), Sveučilište u Maastrichtu
Henry je trenutno docent na Odjelu za preciznu medicinu i voditelj D-Laba.
Doktorirao je iz područja astrofizike, a trenutno se bavi proučavanjem tehnika strojnog učenja i metoda napredne kvantitativnost za analizu slika kako bi se precizna medicina približila kliničkoj primjeni. Trenutno radi na nekolicini projekata usmjerenih na pronalaženje prognostičkih i dijagnostičkih slikovnih biomarkera povezanih s bolestima poput raka, dijabetesa, Alzheimerove bolesti i moždanog udara.
Henry je strastveni pedagog i želi uvesti AI u nastavni plan i program za biomedicinu i medicinu. On također organizira međunarodni tečaj kvantitativne analize slike AI4Imaging.