Doktorska škola Sveučilišta u Rijeci potiče primjenu holističkog pristupa doktorandima, što podrazumijeva sagledavanje individualnih potreba doktoranada za odabirom sadržaja, socijalnu, rodnu i drugu senzibiliziranost za razumijevanje socio-ekonomskih i drugih odrednica koje utječu na stopu završavanja studija te osigurava preduvjete za jačanje mentorskih vještina, osiguravanje jednakih mogućnosti za sve, brigu za ranjive i podzastupljene skupine, poštivanje različitosti, uključivosti i dostojanstva.
Više o doktorskoj školi pronađite ovdje.
U skladu sa smjernicama Europske udruge sveučilišta (EUA) Senat Sveučilišta u Rijeci je na svojoj 91. sjednici održanoj dana 24. svibnja 2016. godine donio Odluku o osnivanju Doktorske škole Sveučilišta u Rijeci preuzimajući tako institucionalnu odgovornost za doktorske studije u programima svih znanstvenih disciplina, koje se obrađuju na Sveučilištu.
Strategijom Sveučilišta 2014. – 2020., Sveučilište u Rijeci se obvezalo formirati doktorsku školu koja je utemeljena na jasnoj vezi sa znanstvenim projektima, međunarodnom povezivanju sa sličnim školama i razmjeni nastavnika i studenata, razviti financijske instrumente za razvoj doktorskih programa unutar doktorske škole i stipendiranja doktoranada u punom radnom vremenu te osnažiti ulogu poslijedoktoranada i drugih mladih istraživača u razvoju znanosti i visokog obrazovanja.
Doktorsku školu zastupa i njenim radom rukovodi predstojnik/predstojnica. Predstojnik Doktorske škole Sveučilišta u Rijeci je prof. dr. sc. Igor Prpić, dr. med.
Glavni ciljevi Doktorske škole su kvaliteta doktorskog studija na Sveučilištu u Rijeci te povećanje istraživačkih i nastavnih kapaciteta, poticanje interdisciplinarnosti i veće ekonomičnosti na doktorskim studijima/programima Sveučilišta u Rijeci, poticanje osnivanja interdisciplinarnih, zajedničkih i združenih (međunarodnih) doktorskih studija te osiguravanje istraživačkog obrazovanja i osposobljavanja studenata. Cilj škole je da student završetkom studija stječe kompetencije iskusnog istraživača koji svoju istraživačku karijeru može usmjeriti prema statusu samostalnog istraživača provedbom organiziranog postdoktorskog osposobljavanja.